رفعتی: وضعیتم خوب است/ دیگر هیچ‌وقت سوت نمی‌زنم
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 

ارسال به دوستان
۱۰ ماه پس از خودکشی
رفعتی: وضعیتم خوب است/ دیگر هیچ‌وقت سوت نمی‌زنم

خبرگزاری فارس: داور ایرانی مقیم آلمان ماه‌ها پس از جان سالم به در بردن از خودکشی اکنون در وضعیت روحی رضایت‌بخشی قرار دارد.

خبرگزاری فارس: رفعتی: وضعیتم خوب است/ دیگر هیچ‌وقت سوت نمی‌زنم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه بیلد در شماره روز چهارشنبه (امروز) به وضعیت بابک رفعتی، داوری که حدود 10 ماه قبل رگ دستش را زد اما با کمک دستیارانش سریع به بیمارستان انتقال یافت و از مرگ نجات یافت، پرداخت.

این روزنامه نوشت: در تاریخ 19 نوامبر سال 2011 ساعاتی قبل از بازی اف.ث.کلن برابر ماینس، رفعتی که داور بازی بود، در اتاق خود در هتل محل اقامتش اقدام به زدن رگ دستش کرد اما دو کمک داورش که از ماجرا خبردار شدند، با انتقال به بیمارستان او را نجات دادند.

بیلد ادامه داد: عصر روز دوشنبه در مراسمی که از سوی دفتر شعبه هانوفر روزنامه در هتل کورت‌یارد ترتیب یافت، رفعتی که میهمان میزگردی بود، گفت: اکنون گام دیگری در زندگی‌ام برداشته شده است و حالم خوب است. خودم را در زندگی بسیار سعادتمند می‌بینم.

براساس آنچه لارس بیکه، گزارشگر این نشریه عنوان کرده هفته‌ها تلاش شد تا مشکل افسردگی رفعتی گام به گام برطرف شود. او اکنون همراه با همسرش، آینده‌ای را برای خویش ترسیم کرده است.

این گزارشگر کمک‌های همسر این چهره را در بهبود وضعیت روحی‌اش کاملا موثر دانسته و از  قول رفعتی چنین نوشته است: در نهایت ادب پیمان زندگی مشترک بسته‌ایم. جشن ازدواج‌مان در پایان همین هفته برگزار می‌شود. در مورد آن اتفاق گذشته هم  نمی توانم حرف بزنم. هنوز هم وقت لازم دارم. اوایل به خودم اعتماد نمی کردم حتی در جنگل قدم بزنم. در نظر بگیرید وقتی مردم با شما برخورد و در گوش هم پچ‌پچ می کنند چه حالی به شما دست می‌دهد.

رفعتی گفت: فوتبال همه شور و اشتیاقم بود  اما اکنون بدون آن هم می توانم زندگی کنم. دیگر هیچوقت سوت نخواهم زد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان